piątek, 6 stycznia 2017

Nowy Rok 2017

Witam Was 
drodzy członkowie oraz czytelnicy katalogu!

Na samym początku pragnę Wam życzyć wszystkiego co najlepsze w nowym 2017 roku. Miłości i spełnienia, chociaż tych najważniejszych marzeń. A przede wszystkim weny i jak najwięcej czasu na pisanie oraz czytanie!
Dziękuję wszystkim, którzy są tutaj. Wszystkim członkom katalogu, a także Wam czytelnikom poszukującym nowych lektur.

Najwyższa pora na obudzenie się ze snu zimowego (może nie tylko)! Uznałam za dobry pomysł, aby w ten nowy rok wejść z podsumowaniem.


Zrobiłam, tak jak jakiś czas temu, przegląd i przesiew wszystkich blogów zgłoszonych do PolecanychFF. Z góry przepraszam jeśli popełniłam jakieś błędy, wpadki, jeśli kogoś uraziłam. Pod koniec wszystkie litery zaczynały mi się już mienić, ale udało się to ukończyć. Przesiew był solidny, aczkolwiek uważam, że nie ma sensu składować blogów, które są zawieszone na amen czy najzwyczajniej w świecie zostały usunięte.

Liczba startowa: 102 opowiadania

Po czystce pozostało: 68 opowiadań

Wszystkie usunięte ze spisu blogi możecie przejrzeć w zakładce "BLOGI ZAWIESZONE/USUNIĘTE". A oprócz tych usuniętych mogą tam się udać właściciele blogów, którym wpisałam status "zawieszony" i uregulować to. Spokojnie, jeśli masz w zwyczaju bardzo rzadko pisać to daj o tym znać, zrozumiem. :)

Dziękuję użytkownikom za wybór właśnie tego katalogu i zgłaszanie tu swoich opowiadań. Bez Was ten spis w ogóle by nie istniał!

  • Czy zauważyliście pewną zmianę, to znaczy nowy szablon? Mam ogromną nadzieję, że przypadł Wam do gustu. :D 
  • Od tego roku ruszamy ze współpracą z innymi tego typu stronami. 
  • Pojawiło się również kilka nowych buttonów.
  • Nabór jest otwarty, może ktoś z Was pokusi się o włączenie do pracy katalogu.
  • Zostało też uruchomione forum, na które Was serdecznie zapraszam. Dzięki niemu moglibyśmy się zintegrować czy choćby rozwijać wyobraźnię i umiejętności pisarskie. Dodatkową zaletą forum jest możliwość rywalizacji w rankingu, gdyż na najlepszych czekają niespodzianki.

KLIK


  • A jedną z możliwości zdobywania punktów rankingowych jest wpisanie się do mojej Czytelni. Ja będę miała motywację do czytania, a Wy zdobędziecie punkty, mą skromną ocenę oraz być może stałego czytelnika. :D
KLIK lub KLIK


Zacznijmy ten rok z przytupem!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy