czwartek, 1 stycznia 2015

Aktualizacja #11

Dziękuję wszystkim za dołączeniu do spisu. Nie wiecie jak bardzo jestem szczęśliwa :D
Pozdrawiam serdecznie ♥

Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu - by Luna xdd
Blog opowiada o parringu Dramione oraz prawdziwym pochodzeniu Hermiony Granger. Zapraszam!
Harry Potter >>> Dramione

 Another Love - by Onnawen
Dwójka czarodziei spotyka się po wojnie, ponownie w szkole Magii i Czarodziejstwa. Z początku połączyła ich nienawiść, jednak granica ta zatarła się przez wiele wydarzeń, które odbiły piętno na ich życiu. Przekształciło się to w groźną namiętność, a później w miłość. Czy okaże się ona zbawieniem dla ich cierpiących dusz, czy wręcz przeciwnie? Czy szukając pocieszenia w swoich ramionach, pozwolą odejść bliskim im osobom? I w końcu czy liczy się ich szczęście, czy miłość?
Harry Potter >>> Dramione  

 Far too young to die   - by Pietrova
Czasy Huncwotów, Czarnego Pana oraz walki dobra ze złem. Co zrobią młode panny Shaw postawione przed trudnym wyborem? Którą drogę wybiorą? Będą posłusznymi córkami i spełnią oczekiwania głowy domy, a może będą walczyć o swoją miłość i wolność? Czym przypłacą swoje wybory? Czy miłość i przyjaźń będą silniejsze od strachu?

Wczoraj odważyłem się walczyć, dziś odważyłem się wygrać! - Zbiór opowiadań. - by Kominaka - chan
Blog zawiera multum miniaturek, one shotów i opowiadań z Harry'ego Pottera, Naruto i własnych historii. Zapraszam!
Harry Potter >>> Snarry, Drarry & Czasy Harry'ego Pottera 

Sami Tworzymy Własne Demony  - by Rachel Octavia Aorone House (Lupin)
.„-Rozumiem w takim razie, że chcesz, aby Rogers, Hamonnd i Twój mały Hector dołączył do twoich rodziców tak?- Wysoki mężczyzna zbliżył się do mnie i chwycił mnie za podbródek. Szarpnęłam się jednak cztery pary rąk trzymające mnie ścisnęły mnie mocniej tak, że wróciłam do swojej poprzedniej pozycji.
-NIE MASZ PRAWA!- Ryknęłam na cały głos przez łzy. Przez głowę przemknęły mi twarze wszystkich moich bliskich. Byłam u skraju szaleństwa. Nie chce ich stracić kocham ich... Kocham jego....Spojrzałam na Ducarda wściekłym wzrokiem, tak pałającym nienawiścią, ociekającym złością jak i szaleństwem.
-Życie jest okrutne moja mała. Miałem kiedyś żonę była piękna tak jak ty. Odebrano mi! Liga Cieni potrzebuje kogoś, kto przyniesie jej zwycięstwo i wieczną chwałę, ty możesz to zrobić. Ocalisz swojego ukochanego, będziesz żyć normalnie.
-W taki razie, czemu ty nie spróbujesz. Podobno jesteś taki wielki i potężny.. W RZECZYWISTOŚCI JESTEŚ TCHÓRZEM! SŁYSZYSZ TCHÓRZEM!
-A ty jesteś już martwa”
Avengers

Avengers: Two Souls -by Agata Blackbird
Kiedy Francesca, dowiaduje się o niecnych zamiarach CIA, postanawia uciec, nie zamierza być królikiem doświadczalnym. Na swojej drodze spotyka grupę superbohaterów, znanych jako Avengers. Kobieta z początku ukrywa swoje zdolności, jednak z czasem one same dają o sobie znać. Co się stanie, kiedy bohaterka pozna prawdę o swoim pochodzeniu? I będzie jedyną osobą, która może powstrzymać inwazję Dusz z Zaświatów?
Avengers

Cała wolność jest parodią Utopii -by Przyczajone lubie, ukryte maslo

Alternatywna rzeczywistość Panem, w której upragniona Utopia upadła a po latach Igrzyska zostały wznowione. Zbliża się 4. Ćwierćwiecze a mentorką ma być Livender Sotoke, zwyciężczyni poprzednich rozgrywek. Mimo wygranej i powrotu do rodziny świat stał się bardziej szary niż wcześniej a ludzie których znała od lat zaczęli się inaczej zachowywać. Coś się zmieniło a Kapitol ukrywa okrutną prawdę i planuje kolejną rzecz, która ostatecznie rozwiąże kryzys w Panem. Z pewnością nie będzie ona dobra...
Igrzyska Śmierci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy