niedziela, 29 marca 2015

Aktualizacja #22

Kolejne blogi zostały dodane spisu. Dziękuję.
Pozdrawiam ♥

72 Głodowe Igrzyska - Lex May
Los nigdy nie był dla mnie łaskawy. Straciłam brata cztery lata temu na Igrzyskach. Trenowałam przez połowę mojego życia do upadłego, żeby tylko spełnić daną mu obietnicę. Teraz jestem najlepiej wytrenowaną i bezwzględną dziewczyną w dystrykcie pierwszym. Nadeszła moja kolej by się zgłosić. Udział w Igrzyskach mnie uszczęśliwi? Może sprawi więcej bólu?
Igrzyska Śmierci

"If you're gone, then I need you" - Lianna Pie
Akcja toczy się na czwartym roku nauki Harry'ego Pottera. Głównymi bohaterami są Hermiona Granger i Cedrik Diggory. Wcześniej znali się tylko z widzenia, a ich znajomość zaczyna się pewnego wieczoru w bibliotece. Zaczynają ze sobą rozmawiać, a po czasie ich spotkania w bibliotece stają się normalnością. Zwykła znajomość przeradza się we wspaniałą przyjaźń. Pomimo tak krótkiego czasu poznali się naprawdę dobrze, a Hermiona przez całe życie będzie żałować, że trwało to tylko przez parę miesięcy...
Harry Potter >>> Czasy Harry'ego Pottera

Mroczny Pamiętnik Yumi - Kelly Evans
Historia ta opowiada o pewnej nastoletniej dziewczynie Yumi. Pewnego dnia, gdy wybiera się razem z Ulrichem, Oddem i Aelitą do Lyoko zostaje złapana przez scyfozoe razem z Ulrichem. Po kilku dniach niespodziewanie na ziemię wraca William. Tydzień później umiera jej przyjaciel - Jeremy. Jak nasza bohaterka poradzi sobie z tym? I czy uda jej się uwolnić od Xany?
Code Lyoko

Nowy Eksperyment Orochimaru - Wiktoria Bugno
Orochimaru ponownie próbuje swoich sił w stworzeniu swojego nowego eksperymentu i tym razem również mu nie wychodzi. Pewnego dnia wybiera się do Wioski Ukrytej We Mgle razem ze swoim współpracownikiem Kabuto i wspólnymi siłami próbują ożywić Siedmiu Szermierzy Ninja Mgły,ale udaje mi się wskrzesić tylko jednego - Mangetsu Hozuki'ego. Chcąc czy nie zabierają go do kryjówki Orochimaru w której znajdują się wszystkie eksperymenty czcigodnego władcy węży. Pozostawiają go laboratorium i robią na nim różne testy żeby sprawdzić co potrafi i jak śliny jest psychicznie. Pewnego razu Suigetsu i Karin którzy mieli wyjść z południowej wieży żeby znaleźć Yugo który ponownie uciekł zmieniając się w potwora przypadkowo spotykają Mangetsu.

Co zrobi Suigetsu gdy dowie się że jego brat również jest eksperymentem Orochimaru?
A co zrobi Mangetsu po tak długich latach rozłąki z bratem?
Naruto >>> Naruto OC, Suika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy