niedziela, 14 grudnia 2014

Aktualizacja #7

W dniu dzisiejszym dodałam dwa nowego blogi do spisu. Dziękuję, że się zgłosiliście: Maggie Z i Cathlin Weasley.

Nigdy Cię nie zapomnę...  - Maggie Z
Minęło 5 lat od Bitwy o Hogwart, podczas, której Harry Potter ostatecznie pokonał Lorda Voldemorta. Wybraniec ożenił się z Ginny Weasley, Ron zakochał się w Anabeth Morgan z Departamentu Transportu Magicznego, a Hermiona Granger odnalazła szczęście u boku jej szkolego wroga, Draco Malfoya. Wszystko było dobrze, aż pewnego majowego dnia szatynka zniknęła. Nikt nie wie, co się z nią stało i wcale nie pomaga fakt, że w domu zostawiła wszystkie rzeczy razem z różdżką.
Dopiero po 2 latach od tego zdarzenia bohaterowie trafiają na ślad dziewczyny. Jednak jest pewien problem. Hermiona niczego nie pamięta.
Harry Potter >>> Dramione & Czasy Harry'ego Pottera

Pokątna 93 - Cathlin Weasley
Catherine Coulter pojawia się na Grimmauld 12 latem 1995 roku. Poznaje tam rudowłosych bliźniaków, którzy wywracają jej życie do góry nogami... Ale nie zapominajmy, że zaledwie kilka miesięcy wcześniej powrócił Ten, Którego Imienia Nie Wolno Wymawiać...
Harry Potter >>> Czasy Harry'ego Pottera

2 komentarze:

  1. Hej ;) Dzięki za dodanie do spisu <3
    Mam tylko małą uwagę: w opisie mojego bloga przekręciłaś nazwisko mojej bohaterki: CoulTer, a nie CoulRer. Nie mam pojęcia jak to zrobiłaś bo w zgłoszeniu jest dobrze. ;)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawione. Przepraszam za błąd.
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń

Obserwatorzy