wtorek, 30 grudnia 2014

Nowe rozdziały

Kolizje serc.
Rozdział  26 Strach.
Syriusz siedział na krześle przed łóżkiem, na którym leżała Tessa i wpatrywał się w nią bez słowa. Kiedy ją zobaczył na tym korytarzu, bladą, drżącą i zapłakaną, czuł się jakby coś w niego strzeliło. Wiedział, że zrobił jej to ten cholerny Felix. Zabiłby go, gdyby go spotkał. 
Harry Potter >>> Czasy Huncwotów

Katniss Everdeen & Peeta Mellark - ich dalsze życie.
- Ślicznie wyglądasz.- Peeta uśmiecha się szeroko i podaje mi czarny płaszcz sięgający mi do kolan.
- Dziękuję- szepczę, głupio się rumieniąc. Mam na sobie skromną, butelkowozieloną sukienkę, ozdobioną delikatną koronką tuż przy ramionach. Jest dość krótka, ale staram się nie zwracać na to uwagi, skoro Peecie się podoba. Buty o tym samym kolorze są na niskim obcasie i nie czuję się w nich zbyt pewnie, ale silne ramię blondyna ciągle mnie przytrzymuje. Część włosów mam spięte z tyłu, a pozostałe falami opadają wzdłuż moich pleców, dzięki czemu chłopak nie musi co chwilę mi ich odgarniać, choćby po to by mnie pocałować.
Igrzyska Śmierci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy