sobota, 8 listopada 2014

Nowy rozdział.

Szczeniak.
Rozdział. 24
Oprócz obiadu z Draco w ich komnatach, Severus spędził resztę popołudnia przy łóżku Harry'ego w skrzydle szpitalnym. Chłopcy usiedli obok siebie i opierając się o spiętrzone poduszki rozmawiali cicho. W tym czasie, Severus czytał najnowszy kwartalnik eliksirotwórczy, przysłuchując się dyskretnie rozmowie. Draco nie przeprosił ponownie i nie powinien tego robić — okazjonalne płaszczenie się było w porządku, ale nadmierne ze strony Malfoyów byłoby nie do zniesienia — ale był zaskoczony słysząc Harry'ego pytającego ponownie Draco, czy nie jest ranny.

— Słyszałem twój krzyk — powiedział Harry. Jego cichy głos brzmiał poważnie. — Myślałem, że kałamarnica cię schwytała.


— Nie krzyczałem — upierał się Draco. — Krzyknąłem tylko twoje imię. Byłem przejęty. — Draco zamilkł i trącił lekko ramieniem Harry'ego. — W każdym razie, wiesz, że wysadziłeś kałamarnicę?


Severus zatrzymał się w połowie przewracania strony i słuchał uważnie cichej odpowiedzi Harry'ego. Czytaj więcej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy